Friday, September 28, 2007

さん

こんいちは
私はしゅうまつにバージニアテクでいさます。私はちょっとテニスをします。私はたいていうちでべんきょうします。私はぜんぜんおさけをのみません。でも私はよくおちゃはのみます。私はあまりテルビをみません。So that is a little more about myself in Japanese. I had a lot of trouble in chapter two, I guess it was just a rough couple of weeks. I plan to really stay on top of things for chapter three. I think to say the least this chapter will be a lot more exciting since the skits will have a lot more plot and not just be random introductions, phone number exchanges, and shopping endeavors.

じゃあ、また。

ローレンリレー

No comments: