Thursday, September 13, 2007

いち

はじめまして、
わたしはLauren Riley です。This is my first blog, and I think I'll use it to just say a little about my self. For example, yesterday I had my first test in Japanese. It was difficult, but I really hope I did well. Along with my first college test being yesterday, it was also my birthday^_^. わたしはじゅうはっさいです。
This weekend I'm going out of town, so I have a lot of work to get done, and I have to study for Japanese. I always have to study for Japanese >_<" Well I'm just going to write a few more things about myself and then be on my way.
わたしはアメリカじんです。いちねんせえです。せんもんはかがくです。バギニアきましたか。
どおぞよろしくおねがいします。

2 comments:

クイエン said...

Although I don't know you, happy belated birthday!
わたしのせんもんもかがくです。

Riley said...

Thank you vary much! ありがとおございます